- Pradžia
- Katalogas
- Naujos prekės
- Top prekės
- Išpardavimas
- Kiti katalogai
- Apie mus
- Kontaktai
- Greitasis pirkimas
Parduotuvės taisyklės
PREKIŲ PRISTATYMO, ATSISKAITYMO, GRĄŽINIMO TVARKA IR TAISYKLĖS
Prekių pristatymas: Prekės pristatomos pirkėjo nurodytu adresu užsakymo formavimo ir jo išsiuntimo (patvirtinant) metu. Prekių pristatymo būdai nurodyti svetainėje su galimybe pasirinkti, taip pat pasirenkant iš karto, dedant prekę į pirkinių krepšelį. Užsakytas prekes galima atsiimti ir UAB „Spikarė“ filialuose. Prekių pristatymo kaina nurodoma prekių krepšelyje, formuojant ir tvirtinant užsakymą.
Atsiskaitymas už prekes: Jeigu su juridiniu ar fiziniu asmeniu nesusitarta kitaip (nėra sutarties), atsiskaityti už prekes galima: a) atsiimant filialuose – grynais pinigais į bendrovės kasą, b) apmokėjus iš anksto į bendrovės atsiskaitomąją sąskaitą banke (įmonės rekvizitai nurodyti išankstinėje sąskaitoje, taip pat svetainėje www.rcl.lt , nuspaudus meniu punktą „Kontaktai“), c) pristatant prekę pirkėjo nurodytu adresu arba paštu, galima atsiskaityti grynais pinigais tiesiogiai kurjeriui arba pašte (atsiskaitymo grynaisiais paslauga yra mokama, jos kaina nurodoma iš anksto, darant užsakymą), d) išankstiniu pavedimu pagal pirkėjui išrašytą išankstinę sąskaitą.
Prekių grąžinimas: Prekių grąžinimas atitinka tvarką, taisykles ir sąlygas nurodytas LR įstatymuose. Prekes užsakant internetinėje svetainėje, galima grąžinti 14 dienų laikotarpyje po prekių pardavimo. Prekių pardavimo data nurodoma prekių pardavimo dokumente. Prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs ar nepažeista jos pakuotė, o jeigu pakuotės nėra – prekės stovį (pvz. ar nebuvo naudota), Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už grąžintas prekes. Jeigu pirkėjas už prekes buvo apmokėjęs bankiniu pavedimu, pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios pirkėjas buvo apmokėjęs už prekes, nebent jeigu pirkėjas pageidauja ir nurodo kitą banko sąskaitą, grąžindamas prekes. Užsakymas, pagal kurį prekės užsakomos iš anksto ir jų nėra UAB „Spikarė“ sandėlyje ir/arba filialuose, toliau vadinamas „Spec. Užsakymu“. Šios prekės matomos internetiniame kataloge su lango ir/arba sąrašo pavadinimu „Užsakomos prekės“. Pagal Europos Sąjungos vartotojų teisių direktyvą (2011/83/ES), kuri yra perkelta ir į Lietuvos teisę (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹–6.228¹¹ straipsniai), Pirkėjas turi teisę per 14 dienų tokias prekes taip pat grąžinti be priežasties, tačiau sutinka padengti tokių prekių grąžinimo Pardavėjo tiekėjui, iš kurio buvo užsakytos tokios prekės, kaštus. Apie šių kaštų dydį Pirkėjas informuojamas, Pirkėjui pareiškus norą tokias prekes grąžinti.
Prekių pristatymas: Pirkėjo nurodytu adresu pristatytos siuntos kokybė turi būti tikrinama Pirkėjo, dalyvaujant kurjeriui. Jei buvo pastebėta, kad siunta turi pažeidimų, apie tai reikia pasakyti prekes atvežusiam kurjeriui, siuntos pristatymo dokumente reikia pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildyti Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą; taip pat šiuo atveju reikia patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, tai užfiksuoti nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai. Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei pirkėjo siunta yra priimama be aukščiau paminėtų sąlygų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jeigu pirkėjas gauna ne tą prekę, kurią buvo užsakęs, UAB "Spikarė", gavus atgal pirkėjo klaidingai gautą prekę, pirkėjui išsiunčia teisingą prekę arba grąžina sumokėtus pinigus už prekę ir už jos pristatymą Pirkėjui. Pirkėjas, prieš naudodamas gautą prekę ar kitaip ja disponuodamas, turi įsitikinti kad gauta prekė yra tikrai ta, kurią užsakė; UAB "Spikarė" neprisiima atsakomybės ir neatlygina nuostolių, jei pirkėjas dėl gautos ne tos prekės, kurią užsakė, patiria nuostolius.
Pardavėjo kontaktinio elektroninis pašto adresas info@rcl.lt , telefono numeris: +370-37-310625